n Garantii, Calculatoare Iasi, Calculatoare Second Hand Iasi, Laptopuri Iasi, Componente Laptopuri Iasi

Garantii

 

PRODUSE NERA COMPUTERS IN GARANTIE

Procedura de service


Daca produsul dvs. se defecteaza in perioada de garantie, centrul de Service Nera Computers il repara fara costuri suplimentare pentru dvs. si numai daca defectul se incadreaza in termenii certificatului de garantie, respectand urmatoarele conditii:

  • Daca locuiti in Iasi sau in afara Iasului, va rugam sa expediati produsul cu transport GRATUIT prin firmele de curierat Urgent-Cargus, Fan Courier sau DPD la adresa Str. Ion Neculce, nr. 9, Uricani-Miroslava, Iasi, 707305.
  • Curierul va aduce produsul la centrul nostru de service, urmand sa vi-l returneze gratuit, de asemenea, dupa reparatie. In cazul in care doriti sa asigurati produsul trimis in service, costul va fi suportat de catre dvs. Transportul gratuit prin firmele de curierat mentionate anterior este asigurat pentru produsele Nera Computers aflate in garantie si exclusiv pe teritoriul Romaniei.
  • Produsele trimise catre centrul de service Nera Computers trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului si de copia dupa bonul fiscal/factura fiscala de achizitie.
  • Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. Nu este necesara trimiterea ambalajului original.
  • Trebuie sa mentionati pe colet toate detaliile expeditorului: nume, prenume, adresa de retur, telefon, email.
  • Produsul dvs. va fi reparat sau inlocuit in maxim 15 zile calendaristice de la primirea acestuia la centrul nostru de service.
  • Stadiul reparatiei produsului dvs. poate fi verificat telefonic sau pe email, la datele de contact mentionate in aceasta pagina.
  • Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare pe email si va fi expediat gratuit catre dvs.
  • Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie raman in proprietatea centrului de service.

 

PRODUSE NERA COMPUTERS POST-GARANTIE

Procedura de service


Daca produsul Nera Computers pe care il aveti nu indeplineste conditiile de garantie, centrul service Nera Computers asigura reparatia, in urma acceptarii de catre dvs. a costurilor acesteia, in urmatoarele conditii:

  • Expediati produsul printr-o prin firmele de curierat Urgent-Cargus, Fan Courier sau DPD la adresa Str. Ion Neculce, nr. 9, Uricani-Miroslava, Iasi, 707305. In cazul expedierii, costul transportului va fi suportat de dvs.
  • Produsul trimis in service trebuie sa fie insotit de o explicatie a defectului.
  • Trebuie sa mentionati pe colet toate detaliile expeditorului: nume, prenume, adresa de retur, telefon, email.
  • Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. Nu este necesara trimiterea ambalajului original.
  • Stadiul reparatiei produsului dvs. poate fi verificat telefonic sau pe email, la datele de contact mentionate in aceasta pagina. Dupa evaluarea costului reparatiei, acesta va va fi comunicat, iar produsul va fi reparat doar dupa acceptul exprimat in scris de catre dvs. In cazul in care nu sunt acceptate costurile de reparare a produsului, va trebui sa achitati taxa de evaluare.
  • Dupa ce produsul a fost reparat veti primi o notificare pe email si va fi expediat catre dvs. cu plata ramburs.
  • Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie vor fi returnate la cerere.